2019/10/01

nire aurkezpena


Kaixo guztioi:

Jose Manuel Palacios Navarro naiz, maisua eta psikologian lizentziatua. Azken ikasturte hauetan hezkuntzako administrazioan egiten dut lan, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaritzan, hain zuzen ere.

Berritzeguneetan ere zenbait ikasturte eman ditut, beti aniztasunari erantzuteko programetan, baita kulturartekotasun arloan ere. Testuinguru haietan Hezkidetza beti izan da abiapuntu inportante bat.

Gustuko dut lantaldeetan aritzea, izan ere, moldatzeko gaitasuna eta besteengandik ikasteko joera daukat.  Era berean, gauza bera eskatzen diet gainerakoei.

Nire kolorea urdina, itsasokoa delako, eta nire animalia txakurra, asko eta asko korrika egiteko kapazak direlako.

Abesti dezente daukat buruan, baina azken bolada honetan Drexleren Dame una noche de asilo izeneko abestiaz goxatzen ari naiz, izan ere, maite zaitut esateko oso modu goxoa iruditzen zait.

Hezkidetzan gehiago sakontzeko ikastaroa aukera paregabea izan dadila espero dut.

Agur.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina