2019/10/02

AURKEZPENA

Kaixo!!

Maider nauzue, aurten garaiz iritsi naiz ikastaroan izen ematera (zein ongi!!). Iaz hezkidetzaren inguruan gehiago sakondu behar eta nahi nuela ohartu nintzanean, kurtso honen berri izan nuen baina berandu zen bertan parte hartzeko.

Elkar ezagutzen ez garenez, laburbilduz, Haur eta Lehen Hezkutzako graduak atera nituen duela ez gutxi. Gaur egun, etengabeko formakuntzaren garrantzia kontutan izanik, Psikomotrizitate erlazionaleko ikastaro batetan nabil ikastaro honekin batera.

Ikasteko eta lan egiteko gogo handiz, hezkidetzaren inguruan gehiago sakondu eta hausnartzeko beharrara sentitzen dut. Niretzako eta baita lan eremurako ere. Egun, Pasaiako Gaztelekuan egiten dut lan eta askotan gai hau nerabeekin lantzea ez zait erraza egiten, horregatik, lanketa pertsonala zein profesionala egitea beharrezkoa iruditzen zait.

Espero dut elkarbanatuko ditugun ekarpen eta  bizipenetatik asko ikastea. Honekin batera, hezkidetzaren inguruko ikuspegi sakonago bat izatea ere.

Bestalde, ezin izan nuenez aurrez aurreko saiora joan  zuek ni hobe ezagutze aldera labur esan nahiko nuke, pertsona alaia naizela, ongi pasatzea gustuko dudala eta horretarako nire lagunekin baita familiarekin eta nire buruarekin denbora pasatzea beharrezkoa dudala. Era berean, gauzak ordenean izatea ere gustoko dut. Ordenak lasaitasuna eta segurtasuna ematen baitit.

Asko luzatu gabe, elkarlanean arituz gogo biziz nago ikastaro hau biztzeko!!😄



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina