2019/10/05

Aurkezpena

Kaixo taldekideok:
Iratxe Oiarbide naiz, baina "Jarrillera" izenez ezagutuko nauzue foroan. Izen honen zergatia da nire herrikoei horrela deritzotela. Bilboko eskerraldekoa naiz eta alde honen barruan Portugaleten bizi naiz.

Orain arte, lehen hezkuntzako irakasle gisa lanenan ibili naiz, baina orain dela bi urte  Berritzegunera joan naiz, Hezkidetzako mintegia eramanez.

Zergatik hemen, "goikoen" aginduta. Une honetan nahiko lanpetuta , nekatuta  eta ez nire une onenan nabil. Baina , beno, tira, ikasteko mina dut eta ziur nago kurtso honetan asko ikasiko dudan. Honez gain, talde oso polita eta plurala osatzen ari garela iruditzen zait.

Ondo ezagutzen nautenek langilea, kementsua eta sinesten dudanean borrokazale amorratua naizela esaten dute. Hori dela eta, hezkidetzaren aldeko borrokan beti ibili naiz, agian, nire amatxuaren hitzak gogoratzen dudalako "Hija , se una mujer independiente para que nadie te domine".  Horrexegatik, animalia izango banintz txepetxa izango litzateke, Mikel Laboaren "Txoria txori" abestiak gogoratuz (askatasun indarra dela eta)

Kolorari dagokionez, bien artean nago:
1.- Urdina itsasoa gogorazten didalako (familia marinelaren munduan ibili da)
2.- Morea; hainbeste aipatutako berdintasuna lortzeko asmoz, beti.









Bukatzeko, hona hemen nire abestia:



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina