2020/04/18

ESKERTZA ETA AGURRA


ESKERTZA  ETA  AGURRA



 Kaixo denoi, agurra idazteko momentua iritsi da eta eskertzeko 

hitzak besterik ez zaizkit etortzen burura...eskerrak, eman dudan

 apurra hamar aldiz biderkatua etorri zaidalako bueltan. 

Gai bat irakurri eta hausnartu behar nuen bakoitzean,  zuen

 ekarpenekin zabaldu eta aberastu egin delako behin eta

 berriz.Erantzun ez zaituztedan arren,lanak gainezka egin didan 

arren,  arretaz irakurri eta jarraitu zaituztet...gozamena hutsa

 izan da zuen esperientzia eta iritziak irakurtzea... zuek

 bidalitako  baliabideak betiko geldituko dira nerekin...

mila mila esker!



Hiru hitz eta kontzeptu hauek aukeratuko nituzke laburpen gisa:

  ESKERRAK

 LAN TALDE JANTZIA ETA ESKUZABALA 

 FORMAKUNTZA-HORNIKUNTZA PERTSONALA ABERATSA


 Orain eskolan teoriatik praktikara pasatzeko unea da, eskolako hezkidetza-plana diseinatzeko momentua iritsi da,  honetan ere izan dut ikastarokide baten laguntza zuzena, eta hemendik bidaltzen dizkiot nere eskerrak. Beldur naiz, baino zuen iritzi, informazio eta baliabidez josita bukatzen dut ikastaroa, beraz... aurrera, beti aurrera!!




Bukatzeko esan  Kashbaden "oinutsik" kantak laburbiltzen duela gai bakoitzak jorratzerakoan, ikastaroan zehar sentitu dudana.Estutzen diguten oinetakoak kendu,zergatik estutzen duten,  zenbat estutzen duten konturatu eta bestelako errealitatea irudikatu dudan aldiro... hemen hitzak:


Oinutsik

Zapatak erantzi ditut, lokarriak askatuz
Oinutsik belarraren laztanak nabaritu nahi ditudalako
Nire azalean
Egurraren beroa, harriaren hotza
Askatasunean
Zapatak erantzi ditut, nire burura neurtzeko
Hazi ote naizen ikusteko, ez nire altuera jakiteko
Askatasunean
Modak agindutako plataformek
Bihotza lurretik geroz eta gehiago
Aldentzen didate
Zapatak erantzi ditut nire barneak hala eskatzen zidalako
Askatzeko
Distantziak gerturatzeko
Kilkerren kantuak nire belarriek ezezik
Nire oinek ere lurraren zirrararen
Bidez bizi ditzaten
Askatasunean!


Euskal Herriko bi handiekin uzten zaituztet: SORKUN RUBIO eta AIORA RENTERIA...




Adiorik ez...

ainara




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina