2022/03/06

Berezkoa dugun egoera

  







 Berezkoa dugun egoera.










Hainbat kontzeptu bildu ditut astean zehar. Hauen artean ez galtzeko, hasierara itzuli naiz. Gatazkaren definiziora. Hurbila, bakuna, sakona, neutro, intrapertsonala, interpertsonala,... den definiziora.


Gizakiak berezkoa duen egoera gatazka da”.(Mendel)


GATAZKAK, ABERASGARRIAK! blog sarrera aukeratu dut:

Gatazkak aberasgarriak! 6. edizioko blog sarrera.







  • Proposatutako baliabide ugari dira.

  • Gatazkaren ikuspegi positiboa kontuan hartzen du. Garatzeko eta hobetzeko beharrezkoak dira gatazkak.

  • Aipatutako erronkak.


Donostiako Berritzeguneko Moodlen Komunikazio ez bortitza nerabezaroan ikastaroa partekatu nahi dut zuekin. Ikastaroa hau aukeratzeko arrazoi nagusia harremanetan komunikazioak duen garrantzia izan da.

Erronka Nagusiak gure eremuan, aukeratutako blogean aipatutakoaz gain, ondoko biak azpimarratu nahi nuke. Alde batetik ezinbestekoak dira gatazkei aurre egiteko eta bestetik liburu bakoitzak gure eremuan erronkei aurre egiteko aukera ematen digulakoan nagoelako.



















Bukatzeko bideo hau topatu dut eta konpartitu nahi dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina