2022/03/07

GATAZKA, EMARI HANDIKO ITURRIA

 

Elkarreraginean bizi garela aintzat hartuta, ezbairik gabe, gatazka naturala bezain onuragarria da: aberastu egiten gaitu.

Hori horrela, hezkuntzari dagokionez, ikastetxeetan bizikidetza eta gatazken trataerarako kultura positiboa hedatzea komeni  da; hala izan dadin,  Isabel Fernándezek bost eremu landu behar direla  dio. Beraz, guri dagokigu, eredu garen heinean, bost eremuok hartu eta jarraibideak ematea, gatazken trataera hezkidetzailea bermatzeko.

Genero-ikuspuntua lagun, hortaz, eremuotan murgildu behar genuke; lehenbizi, baina, KONTZIENTZIA HARTZEAn jarri nahi dut azpimarra. Horretarako, hona hemen ezinbestean aintzat hartu beharreko batzuk:

*      irakasleon etengabeko prestakuntza

*      -  aurrez ikastetxean egindako praktika onen eta txarren diagnosia

*      askotariko gatazkak, estrategiak, baliabideak, irtenbideak…

*      ebaluaziorako genero-adierazleak

*      - …

Gatazka eraldatzeko baliabide eraginkor izan daitekeen seinale da, hain zuzen ere, honako post hau. Baliabide ezin egokiagoak proposatzen ditu, gainera.

Hona hemen hezkuntzan baliagarri izan daitezkeen pare bat baliabide:

*      - Haurrentzako bideo labur-laburra. https://www.youtube.com/watch?v=ZgaidCmzfHk&t=1s

*      - DBHrako egokia den “Gatazka eta krisiak” hitzaldiaren lagintxoa.

 

 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina