2019/10/03

Kaixo mundua!

Kaixo!

Igor Gaminde Garrido, Bilbotar mutil jatorra, nauzue. Hemen "Bihar" bezala agertzen naiz (historia luzea izenarena)

Gaur egun konpetentzia digitalen trebakuntzan aritzen naiz haur, nerabe, gazte eta pertsona helduekin Bilboko PantallasAmigas-egin. Bertan gailu konekatuei buruz aritzen gara, eta baita hauekin sortzen ditugun arazoei buruz ere.

Honen aurretik elektrikaria, euskara irakaslea, sukaldaria, community manager, informatika teknikaria, eta informatika irakaslea FPn eta hainbat akademiatan. A! Eta baita gaur egun ere Kirol Esataria :-). Twitterren #AgurtuEsataria traola ikusten baduzue, ni naiz ;-p

Oso garrantzitsua iruditzen zait pertsona guztiak kontutan hartzea hezkuntzan eta bizitzan, eta ez bakarrik generoaren ikuspegitik. Horrela, etorkizuna (eta oraina) eskuetan daukatenek beste pertsonak kontutan izatea errazago izango dutela uste dut.
Hezkidetza hau lortzeko aukera polita dalaren ustetan nago, eta nere gabeziei aurre egiteko ikasi behar dudala argi daukat.

Ondo segi!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina