2016/04/10

ON gaude!!

Agur esateko unea. Agur digitala.
Asko ikasi dut zuen lanaren bitartez. Hilabete hauek lodiak izan dira, esanguratsuak, begirada aldaketa handia errotu dut. Berezko nituen hainbat ezaugarri ulertu ditut. Sentitzen nituen hainbat sentsaziorekin bat egin dut.

Eta nire bizitzari errepaso txiki bat egiten diodanean, ikastaroa nire identitatea berregin eta sendotzeko baliagarria izan zaidala aitortu behar dut.

Eguneroko nire ekintzetan banituen hainbat jarrera sexista aldatzean askeago sentitzen naiz. Nire buruarekin harroago. Alai. Zaintza partekatua etxean behingoz era orekatuan lortzetik, inguruko hainbat botere harremanei aurre egiteko ausardia hartzeraino.

Gu baikara geure buruen jabe. Guk eraikitzen baitugu geure bidea. Geure izatea, nortasuna, identitatea. Eta kanpo eragile orotatik ihes egin daitekela eta norbaren alde zintzoenarekin konektatu daitekela ulertu dut. Aldaketa esanguratsua nire bizitzan. Esparru guztietan eragingo duena.

Hemendik eman eskerrik beroenak ATZEKO LAN TALDE handiari!! Zorionak!
Lan bikaina egin duzue-eta!

Agur bat ikaskide guztiei hemen edo han elkartuko garelakoan...
mila esker zuen aportazioekin nire ezagutzak indartu eta aberasteagatik.

kanta eta bideoa bateratuko ditut nik; hiru hitzez lagundurik; ez ar ez eme, naizena izateko aske!





Indarkeria matxistaren aurka hezkuntzan zeregin handia dugu!

Eguneroko gure ekintzetan begirada feminista txertatzen ikastea lanketa handia den arren, eta barne gatazkak ugarirekin borrokatu behar duzun arren...norberaren askatasuna eta jabekuntzarako merezi du!

Bidea hasi besterik ez da egin!!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina