2016/04/14

Mila esker eta hurrengora arte

Ikastaroari amaiera emateko momentua heldu da. Egia esan ez dakit nondik hasi baina saiatuko naiz bizi dudan esperientzia azaltzen.

Zuetako batzuk jadanik ibilbide bat zeneukaten hezkidetzan. Nire kasua ez da horrelako izan, niretzat ia ikasitako guztia berria izan da. Egia da sentsibilizatuta banengoela, baina kontzeptuak, ideiak, planteamenduak nahiko nahasturik nituen. Ikastaroari esker guzti hori ordenatzea, sailkatzea zentzu bat ipintzea lortu dut.

Horrez gain esan behar dut burua hobeto jantzita dudala orain, badakit oraindik asko dudala irakurtzeko, entzuteko eta ikasteko, baina gaia defendatzeko, arrazoiketak emateko eta nire inguruan eragina izateko gaitasun handia dudala sentitzen dut.

Nire inguruan gaia atera denean beti norbaitek botatzen zuen "ya está la feminista", punta gehiegi ateratzen nuela errealitateari esaten zidaten. Hala ere, ikastaroaren bidez egin ditudan esku-hartze xumeek, askoren begiak zabaltzea lortu dute eta gaia mahai gainean jartzen denean nire ustez lehenengo pausua eman dugula esan nahi du. Hortik aurrera dana errezago bihurtzen baita.

Egia da batzuk aipatu duzuen bezala ikastaroari esker betaurreko moreak "itsatsita" ustea lortu dugula. Inguruan aldiz, oraindik pausu gehiago eman behar ditugu. Egia da betaurrekoak "erosita" dituztela baina ez dituzte egunero ipintzen, poliki poliki erabilera sustatzen ari da baina horretarako gure lana jarraitzea ezinbestekoa da.

Profesionalki eskertu behar dut ikastaroan partekatu diren hainbat material, esperientzia, baliabide. Egia da sailkatzeko eta ondo aztertzeko denbora ez dudala izan baina bidea luzea denez poliki poliki joango naiz nire burua zuen ekarpenekin hobeto janzten. Beraz eskerrik asko guztioi baita kanpotik gure lana jarraitu duen jendeari!

Egia esan ikastaro honi esker gu bezalako hezkidetza aktibo asko kanpoan daudela ohartu naiz. Berri ona da benetan ikustea hainbat pertsona hezkidetzaren inguruko interesa dutela baita horretan aktiboki ere lan egiten dutela. Ni zuekin batera horretan arituko naiz hemendik aurrera! Bidelaguna hemen duzue!


Hainbat hitz bururatzen zaizkit ikastaroan atera direnak eta nire ikasketa-prozesuan eragina izan dutenak.  Hemen horietako batzuk:


Abesti bat aukeratzekotan PAUSOKA PAUSOKA Pirritx Porrotx eta Marimototsen abestia esango  nuke. Azken batean HEZKIDETZAREN bidean aurrera egiten dugu pausu txikiak emanez baina poliki poliki gure ametsak betetzen baita pentsakerak ere aldatzen.


Lehen aipatu dudan bezala nire asmoa da zabaldu den mundu honekin kontaktuan jarraitzea, hezkidetza bidea elkarrekin, zuekin batera, eraikitzea. Horretarako ezinbestekoa da nire burua hornitzen jarraitzea, beraz, seguraski elkar topatuko gara hurrengo batean. Agur esan beharrean, hauxe esango nuke:

MILA ESKER GUZTIOI ETA HURRENGORA ARTE!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina