2020/01/11

PARTAIDETZA PAREKIDEA ERAIKITZEN



             


              Partaidetza parekidearen inguruan irakurri, entzun eta ikusitakoen zer pentsa handia
eman didate: gure ikasleen partaidetza, gure seme-alaben partaidetza, emakumeon
partaidetza nire ingurune hurbilean.  
Partaidetzaren definizio honetatik abiatuz partaidetzaren gakoak laburbildu nahi izan ditut:
“pertsonen komunitate bat antolatzeko eta mobilizatzeko prozesua da, eta,
berorren bidez, eragile- edo subjektu-funtzioa hartzen dute pertsona horiek
beren gain, kolektibo horren etorkizunari begira”.
o   Partaidetza ikaskuntza prozesu bat da
o   Prozesu osoan zehar prozesua bera definitu, aurrera eraman eta ebaluatuko
duten eragile aktiboak behar ditugu.
o   Helburu kolektiboen alde parte hartzen jakin nahi duten, parte hartzeko

aukera izango duten eta parte hartu nahi duten eragile aktiboak.


             Goretti Eskalzaren Emakumeok asko dugu esateko! posta aukeratu dut eskaintzen dituen
bideo, baliabide eta informazioak oso osatua eta interesgarria iruditu zaizkidalako.

              Partaidetzaren inguruan ikasleen partaidetzaren inguruan aipamen bat egin nahiko nuke.
Helduon beldurrak uxatu, ikasleei entzun eta beraiekin batera partaidetza prozesuak
diseinatuz  jarraitu nahi baitut, norbanakoa bere ikaskuntzaren protagonista den heinean,
bere ikaskuntzaren parte den heinean, motibatu egiten da, emozionatu, gozatu eta
desikasiz, ikasi.
Beraz, parte hartze prozesuetan ahaldundu gaitezen, komunikatzen, elkar aktiboki
entzuten, iritziak ematen, errespetuz argudiatzen eta kontra argudiatzen. Eta jarrai
dezagun etorkizun parekide baten alde erabakiak hartzen.

             Bukatzeko inguru hezitzaileetan partaidetza parekidea sustatzeko erabilgarria izan

            daitekeen baliabide bat:




                
                   

                      Haurren hiria proiektua



   

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina