2021/01/10

Hartu dezagun PLAZA!

 Beno, hementxe nator berandu baina ez dut etsi nahi, ikastaroa egin nahi dut eta nahiz eta arazo pertsonal-laboralengatik denboraz ez ibili hementxe nauzue! Barkatu atzerapenagatik!

Nire hitzak...

Emakumeen presentziaren inguruan asko eta asko idatzi eta esan da, eta orain landutako gaien artean esango nuke gogokoenea hauxe dudala, era berean, min asko ematen didan gaia ere bada. 


Emakumeok guztiok esfortzu bat egin beharko genuke gure ahizpen presentzia eta ekarpena ikustarazteko eta balioa emateko. 

Post kuttuna!

Aurreko ikasturteko post hau aukeratzea erabaki dut:
Kathrine Switzer pertsonaia ekarri duelako plazara, eta emakume handi honen ekarpen txikiak asko hunkitu eta harrotasunez betetzen nauelako. Eta Kathrinek eginiko keinuak erakusten digu, gauza txikiek eta borroka txikiek badutela historian zehar aztarna ezabaezina. 



Erreferente bat...


Nire bizitza pertsonalean emakume asko ditut zorionez erreferente, oso zorionekoa naiz! Horietako batzuk Euskal Herriko emakume ospetsuak eta errefernteak direla esango nuke batez ere feminismoan eta feministen artean: aukeratzen den familia!

Baina badago horien artean EMAKUME bat biziki miresten eta maite dudana: Jule Goikoetxea Mentxaka. 

Gure harreman pertsonala alboratuz, jakina da Juleren ekarpena pentsamendu politikoan (gure artean baita gure mugaz bestaldean ere). 

Ekarpenak zerrendatzen hasteko honako hauek azpimarratuko nituzke (jakinda motz geratzen naizela):

1. EUSKAL ESTATU FEMINISTAREN aldarria eta beharra.

Hemen uzten dizuet bideo suuuuuper interesgarria...


 2.Euskal Herrian (edo CAVen) bizi dugun demokrazia patriarkala dela argi utzi du bere azkeneko ikerketa partekatuan. 


3.Eta azkenik, eta igual ezezagunagoa den bere ekarpena: Tractatus poema liburua.
Hemen uzten dizueta Julek, Danele Sarriugarterekin eta Kattalin Minerrekin eginiko sormen altxorraren inguruko solasaldia. Gozatu!






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina