2021/04/20

BIDEA EGIN!

 


Kaixo,

Azken sarrera egiten badatoz hainbat sentimendu eta pentsamendu nire gorputzera. Alde batetik poza ikasteagatik eta  bidea konpartitzeagatik eta beste aldetik lasaitasuna honako formakuntza luzea amaitzeagatik.

Egia esan ilusio handia neukan jarrita hasieran formakuntza honetan eta osoz bete dut. Maila pertsonalean zein profesionalean hobetu naiz. Niretzako izan da berria foroan parte hartzea eta ekarpenak egitea sareetan. Hasia naiz baina sareak duen poterea esperimentatu dut.

Hezkidetzako kontenidu eta baliabideak nola jorratu ikasi dut eta lankidetzan eta partaidetzan ikusi dut modurik onena. Ikuspuntu hezkidetzaileak batzen izugarrizko aldaketak egin daitezkeela nabarmenduko nuke.

Gainera emakumeen espazioa bermatzen eta maskulinitate berrietan fokoa jartzen, …pribilejioei uko egiten… etorkizuna justuagoa garatuko gara. Beste errealitatea eraikiko dugu, emakumeen protagonismoa errespetatzen.

Falta dena? Bidea eraikitzen jarraitzea. Bada garaia bada unea. AURRERA!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina