2021/04/24

PAUSOKA PAUSOKA

 

Aste hauetan ikastaroari esker bizi izan dudana oso intentsoa izan da. Astero hausnarketa pertsonalerako proposamen interesgarria aurkitu dugu. Pertsonalki nola nago gai honekiko? Nire ingurua? Nire eskola? … eta hortik gure bidea eraikitzen joateko informazio, baliabide ugari eskaini zaizkigu.

Gainera, astez aste oraingo eta aurreko urteetako ikaskideen ekarpenak irakurtzeko beta ere izan dugu. Irakurketa horiek ere oso aberatsak izan dira niretzat.

Denbora aldetik esfortzu handia eskatu didan esperientzia izan da baina egindakoak asko merezi izan duela uste dut. Betaurreko morak jantzita ditudala nabil orain .



Aurkezpenean esan nuen bezala datorren ikasturtean eskolako zuzendaritza taldean egongo naiz eta orain gure eskolak eskola hezkidetzailea izateko eman beharreko pausoak zein diren argiago daukat.

Lan praktikoan eskolan egiteko diagnosia prestatu dut eta gogotsu nago hemen ikasitakoa eskolan aplikatzen hasteko!!

Agur esateko aukeratu dudan abestia honako hau da:




Pausoka pausoka joango garelako bidea egiten irribarrea ezpainetan dugularik!

HEZKIDETZAN ESKU HARTZEN ikastaroa egitea oso aberasgarria izan da. Profesionalez osatutako talde batek eginiko ikastaroa aurkitu dut eta arro nago ibilbide hau egin dudalako. Ikastaroan  zehar egin ditudan hausnarketa pertsonalei esker nire beldur, muga askoren jatorria ezagutu dut eta behin ezagututa hauei aurre egin eta ni ahalduntzeko aukera izan dut. Banoa aurrera!!

Bide honetan aurkitu ditudan ikastaro kideei eskerrak eman nahi dizkiet astero egin dituzten ekarpenengatik. Nekatuta nengoen asteetan ere beraien ekarpenak irakurri eta aurrera jarraitzeko indarra ateratzen nuen.  Asko ikasi dut beraien hausnarketak irakurriz, denon artean irakasleek proposatutako gaiak aberastu ditugulakoan nago.

Gure ibilbidea hemen bukatu da, irrikitan nago hurrengo ikasturteetan etorriko diren kideen ekarpenak irakurtzeko!! Aberastasuna ematen duen ikastaroa da benetan!

 

Ikastaro honen amaieran itxaropenez beteta nago. Erronkaz beteriko bidea dugu aurretik baina bidea oso ilusionagarria da!! Eskola hezkidetzaileak bilakatzeko aukerak ezagutu ditugu eta orain lanerako garaia da!!

Betaurreko moreak eskola komunitate guztietako partaide guztiek janztea da erronka!!

Plazer bat izan da zuek guztiok ezagutzea!!

Ondo izan!!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina