2021/10/06

AURKEZPENA SANDRA

 KAIXO EKIPO!

Sandra naiz, kostata baina ikastaroan parte hartzea lortu dut 😅. Hogeita hemeretzi urte ditut eta haur hezkuntzako irakaslea naiz. Ikastetxean beste postu batzuk bete ondoren, berriro gelara bueltatu naiz eta ikasleekin egoteaz berriz gozatzen ari naiz.

Ikastaro honen bidez nire begirada zabaltzea eta estrategia eta baliabide berriak eskuratzea gure eskolako egunerokotasunean aplikatzeko espero dut. Aldi berean, pertsonalki nire pentsamendua kritikoa garatzea espero dut eta horretarako birplantetatu eta zalantzan jarri behar iznago ditut barneratuta ditudan eta sarritan jabetzen ez naizen ideiak eta jarrerak.

Ez zait erraza egiten animalia edo kolore bat aukeratzea baina aukera beharrean hegazti bat aukeratuko nuke, dena zerutik ikusi ahal izateko eta nire interesetako zerbait topatzerakoan berehala ailegatzeko, aztertu eta esploratu ahal izateko.

Ikastaro honetan gehien izutzen nauena sare sozialaren erabilera da. Inoiz ez dut lan talde birtual batean eta onartzen dut ez dudala behar bezala erabiltzen esparru hau, baina espero dut pixkanaka ohitzea eta trebatzea.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina