2019/03/03

KILIMETAN HAZIZ HEZI !!!

Aste honetan ere hainbertze ikasi dudala aitortu nahi dut. Bihotzez nekiena,
hitzez eta irudiz jantzi dut. Aurreko  ikastarokideek egindako posten
artean Garazi Esnaolarena aukeratu dut baliabideak eskolarako mailakatuak jarri
dituelakoz. Haur Hezkuntzarako:
Lehen Hezkuntzarako 
DBHrako 


Yolanda ikastarokideak aste honetan  partekatu duen  baliabide gunean baliabideen artean hau aukeratu nahi izan dut oso aprosa  eta beharrezkoa delakoz ikasle eta ikasle ez
direnekin, lantzeko, hau da,irakasle, familia, lagunarte, ...
Ikasleen artean behin eta berriz entzuten dut:
Denek ulertu behar dugu hau:
ezer ez egitea = egitea da
Aski da!  Nahiz eta sistema eta bere jarraitzeek nahi ez izan,gainerakoak mintzatu, ekiten badugu,  ziur nago: eguneroko jarrerak aldatuko dira; banaka aritu beharrean taldeka aritu beharra dugu.
Talde indarra ezin da txarrerako bakarrik erabili! Goazen onerako erabiltzera, laguntzeko, animatzeko,
ulertzeko, errespetarazteko,  …

Eremu hezitzaileetan eta jendartean lantzeko erronka nagusitzat daukat nik hau.
AKTIBOKI  EKIN DEZAGUN!
Hau egiteko pausuak:
  • heziketa afektibo-sexual hezkidetzailea sustatu inplikatuak formatuz eta informatuz
(maitasun erromantiko, -fobia guztiak, heterosexualitatea eta Kinsey eskala,  
Nerea Sanchoren Kilimak …)

  • Jendartean eta egoera pertsonaletan   jokabide onartezinak identifikatu

(“Ez gure eskolan” programa arras interesgarria da, baliabidez beteta.

Lagungarri izanen diren gune interesgarriak hemen dituzue:

2 iruzkin:

  1. Eskerrikasko Itziar, hainbertze baliabide eskaintzeagatik.
    ondo izan

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Ez da zeren! Ikaragarri pila biltzen ari naiz ni ere zuek partekaturikoak!

      Ezabatu