2022/10/24

Hezkidetza saretzen

           

              HEZKIDETZA SARETZEN…

Lehenengo eta behin esan beharra dut sare sozialen mundua eta teknologia orokorrean oso azkar doala eta oin dela urte batzuk “egunean” banegoen ere, gaur egun, gaia gainetik pasatu dit eta atzetik noa, hala edo nola helduko naizen esperantzarekin.


Sare sozial berriena eta nire kasuan esploratu gabekoa twiter  da. Sortu dut jadanik kontua eta orain kuxkuxeatu eta ezagutzen hasteko momentua irirtsi zait.

Facebook-a aspalditik daukat eta egia esan ez dut askorik erabiltzen, bakarrik interesgarria iruditzen zaizkidan artikuluak,…konpartitzeko. Bestalde, nire alaba nerabezara hektzear zegoela, Instagram instalatu nuen eta azkenean bere laguntzarekin ikasi dut maneiatzen, baina egia esan ez dut erabiltzen. Beraz nire erronka sare sozial hauetan murgiltzea eta erabilgarritasuna topatzea izango da.

Nire ustez erabilera zabala eta etekin haundia atera al zaie sare sozialei baina jakin ezkero zelan. Hasteko ikastaro honetan partekatuko den informazio, bideo,…en bitartez asko ikasiko dudalakoan nago eta bide batez HIKT-n ( niretzat berriak izan diren siglak dira, Harreman hitza)trebakuntza minimoa behintzat lortuko dudala espero dut.

 

Interesgarria iruditu zait artikulu desberdinetan jasotako informazioa, horri esker ikusten bait da oso argi ziber mundua ere, patriarkatuaren ereduak jarraitzen dituela eta emakumeen parte hartzea, rola,…zein den argi geratzen da.

Guzti honengaitik esango nuke dela ezinbestekoa ziberfeminismoa edota ziberaktibismo hezkidetzailea, baldin eta persona guzti-guztiak eta haien beharrak eta bizipenak kontutan hartzea nahi badugu eta errespetuan eta zaintzan oinarritutko harremanak sustatzea nahi badugu; hau da parekidetasuna ( etnia, sexua,…) bultzatuko duen    ziber-a behar dugu.

Bukatzeko, hona hemen poster digitala:

https://i.imgur.com/x7Ou65t.png


 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina