2016/04/05

AGURRIK EZ !... ELKARREKIN SAREAN



Ikastaroa bukatzen ari da...eta hurrengo arte esateko unea heldu da.  “Hurrengo arte” seguru bainago, ikastaro honek piztu edota sendotu digun grina ez dela “amatatuko” , gure egunerokotasunean eragina sentitzen jarraituko dugula eta gure artean sortu duen konplizitateak, hezkidetzarekiko topaguneak... etorkizunean iraungo dutela eta lapiko inguruan behin baino gehiagotan elkartuko garela. Hala bedi !!!

Ggx3YT30hidF_GumhV1pbDl72eJkfbmt4t8yenImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9

Orain bukatzen ari garen ibilbideaz daukadan balorapena baikorra da. Nire aurkezpenean kontatu nizuenez, emakumeon eskubideen aldeko borroka betidanik izan dut helburu nire bizitzan; baina, egia da, barneko borroka izan dela, askoz jota, familian ala lagun batzuekin “gudukatu” dudana. Gaur egun, argi daukat bizitzaren iparretariko bat izango dela eta espazio guztietan aldarrikatuko ditudala. Baita lanaren esparruan ere.
Zentzu honetan, ezinbestekoa somatzen nuen oinarrizko prestakuntza eskaini dit eta une honetan, ikastetxeetatik Berritzegunera ailegatzen eta helduko zaizkigun beharrei, kezkei… egokiro erantzuteko gai sentitzen naiz; batez ere, guztion artean sortutako baliabide eta esku-hartzeei esker.
mujer-luchadora.jpg Egia da, garai hau nire bizitzan izan dudan gogorrenetariko bat izaten ari dela, behin baino gehiagotan sentitu dudala bertan behera uzteko nahia eta beharra, eta honek, nahi nuen etekin guztia ateratzea eragotzi dit, baita nire ekarpenak aberatsagoak egitea ere. Baina bestaldetik, nire buruarengan nuen konfiantza eta nire autoestimua indartzeko baliagarria izan da eta gauza batzuk baztertuta utzi arren, nik uste baino askoz indartsuagoa naizela ikasi dut.
Aukeratu dudan abestiak ez du hezkidetzarekiko erlaziorik, baina pasatzen ari naizen hilabete hauetan, behin eta berriro entzun dut animatzeko asmoarekin eta sarritan, ikastaroarekin jarraitzea ezina egiten zitzaidanean, garrasi batean abestu egin dut. Mago de Oz taldeko “Hoy te toca ser feliz” kanta da. Niretzat oso abesti berezia da, duela urteak pasatu nuen beste  garai “beltz” batean, nire seme txikiak “oparitutakoa”. Hau dela eta, zuekin konpartitu nahi dut, aukeratui dugun bide honetan, askotan txundituta edo ez gaituztela ulertzen sentituko baikara eta beste saltotxo bat emateko baliagarria iruditzen zait.




LOMCE.JPGHEZKIDETZAN ESKU HARTZEN ikastaroak nigan sortzen dituen sentimenduak  hauexek izango ziren: gure arteko elkartasuna, batasunaren beharra, inplikazioa... Bihotzez diot, nahiz eta fisikoki ia ezagutu ez,  lotura betiko izango dela, emakumeon aldeko helburu bera, honekiko sentimendua, hezkuntzaren kontzepzio antzeko bat konpartitzen baitugu.
Bestalde, hilabete hauen zehar, borroka honetan bakarrik ez gaudelakoan, gero eta gizon gehiago dugula alde eta haien gudan ere lagundu behar ditugulako uste osoa dut. Honetaz ohartzeak gudari-multzo bat osatzen ari garela ekartzen dit gogora eta guztiok elkarrekin EMAKUME ETA GIZONEN ARTEKO BERDINTASUNA lortuko dugula.

Grupal-003.redimensionado-630x360.jpgEspero dut dena ez dela bukatuko ikastaroaren amaierarekin, baizik eta erabiltzen ari garen sareak bizirik mantenduko ditugula, ideiak, baliabideak, kezkak, beharrak, artikuluak, iritziak... parteka ditzagun. Beraz, nik ez dizuet agur esaten, zuekin harremanetan jarraitzea espero baitut eta aldi berean, baita  mundu honetan sare sozialen bitartez edo blogeko ekarpenak irakurriz edota hedatuz gurekin murgildu diren guztiokin ere. Haiei amore ez ematea eskatzen diet, ikasitakoa, hausnartutakoa... lagunen, senideen, seme-alaben, ikasleen artean zabaltzea, etorkizun hurbilean emakume askok sufritzen ditugun  mespretxu, harropuzkeria, gutxiespen, indarkeria...  matxistak ezaba ditzagun.



Eta bukatzeko….hezkidetzaren inguruan ditudan espektatibak… ba…. bizitza hezkidetzailea garatzea. Lehen adierazi dudanez, nire iparretariko bat izango da. Ba dakit, ezin izango dudala ezer begiratu betaurreko moreak jantzi gabe (hala nahi dut gainera) eta begirada more hori nire ingurukoei, maite ditudanei, ikastetxeetan... transmititzea saiatuko naiz, baina batez ere, hurbileko gizonekin batera lan egingo dut, haiek gabe gure helburua lortu ezin izango dugulakoan bainago.  


BESARKADA HANDI- HANDIA GUZTI-GUZTIOI !

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina