2017/10/07

NIRE AURKEZPENA

      Kaixo kuadrilla.           
                                                    
      Ni Irati naiz, 23 urteko azpeitiarra. Ihazko ikasturtean Haur Hezkuntzako gradua amaitu nuen, eta bertako praktiketan ikastaro hau burutzen ari zen irakasle batekin topo egin nuen. Eguna joan eta etorri han ibiltzen ginen hemengo eztabaidak gure ahopera ekartzen, eta asko erakarri ninduen. Jorratzen ziren gaiak nire inguruan sarritan eztabaidatu izan nituen  gaiak zirela ohartu nintzen;  dena den, inguruarekiko iritzi kontrajarria izan ohi nuen sarri, eta ezin izaten nituen nire argudioetara erakarri. Hori horrela, ikastaro honek inguruari begiak zabaltzeko motxila osatzen lagunduko didan esperantza dut.

      Maite ditut maite gure bazterrak, mendia eta itsasoa. Lehenengo arnasalditik maite ditut euskara eta euskal kultura; harria, egurra eta euskal lurra. Animalia banintz arkumea izango nintzateke, ardia gure ikur ulertu eta mendiko askatasuna gogoko duena; aldi berean goxoa eta ingurukoen epeltasunaren maitale dena.

       Koloretako ametsak egiten ditut esna nagoenean, oraintxe amets grixak margotzen ditut, jarraian ortzadar koloreakoak.  Ez nuke jakingo kolore bat autatzen, nire egunak hamaika kolorez margotzen ditudala esango nuke.

        Oroimenen tokian dut nire abesti kuttunenetariko bat. Barne kilimak dantzan jartzen dizkidate larruaren dardara, txapen txalo hots eta hauspoaren arnasak. Horreteaz gain,  honela hasten da kanta: “hasiera batek beti eskutik dakar laguna,  bidea egin ostean helmugan zain daukaguna, bukaera izenarekin izaten da ezaguna, hasitakoaren amaieran zain edukitzen deguna. “  Duela hilabete batzuk lagun baten eskutik oratuta bide bat hasi nuen,  haur nintzenetik nire ametsa zena betetzeko bideari ekin genion.  Bi aste soilik falta zaizkigu helmugara iristeko, eta irrikaz gaude. Denoi esan nahi nizueke, ametsak egi bihurtuz lortu leike zoriona, segi adore betean egi bihurtzeko esperantzak laguntzen dun bitartean.


        Talde honek ere interes edo helburu komun berdintsuaren biran egin nahiko duela dantza uste dut. Kideekin ditugun  errezetak elkarbanatuz asko ikasiko dugula deritzot, ikastaroarekiko dudan interesa, hezkidetzaren arloan ditudan gabeziak osatzea da. Talde lanean ekinez,  etorkizun urbilean gure gizartea Hezkidetzatik elikatuko den esperantza dut.  Salto egiteko pronto gatoz gu, mugak gainditzeko dira!!



      Mila esker, Mikel laboari, Pirritx eta Porrotxi, Mikel Artolari, eta triki-frikiei… aurkezpeneko parte izateagatik!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina