2017/10/04

NIRE AURKEZPENA

Kaixo lagunak! Ni Olatz Ucin naiz, 24 urteko Azkoitiarra. Orain dela bi urte Lehen Hezkuntzako Gradua amaitu ostean, haur txikiagoekin lan egitea ere asko gustatuko litzaidakeela sentitzen nuenez, Haur hezkuntzako gradua egiteari ekin nion eta aurreko urtean bukatu nituen ikasketa horiek. Hori honela izanik, gaur egun ikasitako guztia lanean praktikan jartzeko gogoz nago. Baina, aipatu beharra daukat, hemendik aurrera etengabe formatzen jarraitzea ezinbestekoa izango dela uste dudala, horregatik nago hemen, hezkidetzaren inguruko ikastaro honetan, hain zuzen ere.

Hezkuntza ez formalean lanean aritu izan naiz udalekuetan haurrekin. Bertan, jaso izan dut orain arte informazio gehien hezkidetzaren inguruan. Oso gai garrantzitsua delakoan nago eta honen inguruan oraindik egiteko asko dagoela uste dut. Hori honela izanik, ikastaro hau egitera animatu naiz informazio gehiago biltzeaz gain, honen inguruko baliabideak eskuratu ahal izateko.  Azkenean, hezkuntzan haur txikiekin lan egingo dudanez, ezinbestekoa izango da horiei hezkidetzaren inguruko ideia argiak helaraztea, hau da, ikasleak hezkidetzan heztea.

Nire lagunek pertsona arduratsua eta entzule ona naizela diote. Egia esan gauzak azken momentura arte egin gabe ustea gustatzen ez zaion horietakoa naiz. Normalean gauzak kontrolatuta izatea gustatzen zait, honela erosoago sentitzen bainaiz. Bestela, urduri samar jartzen naiz. Hori da nolabait ere hobetu beharreko nire alderdietako bat, urduritasuna. Jadanik urteen poderioz asko hobetu dudan zerbait den arren, urteak joan ahala aurrerapauso gehiago emango dudala uste dut, arazo egoerak lasaitasun handiagoarekin hartzen ikasiz.

Ezaugarri horietaz gain ordea, pertsona alaia naizela uste dut, gustura bizi naiz, batez ere lagun eta familiarengatik inguratuta nagoenean. Atsegin dut nire inguruko jendearekin egotea. Beraiekin egoteak nolabait ere indarberritu egiten nauela iruditzen zait. Beraz, nire zaletasun handienetako bat hori da, maite nauten eta ditudan pertsonekin momentuak bizitzea. Horrekin batera, aipatu beharra daukat dantza dela nire beste zaletasunetako bat. Arazo guztiak alde batera usteko momentu paregabea izan ohi da niretzat, musika jarri eta saloiko dantzak ikasteko astean eramaten ditudan bi orduak.

Azken urteetan talde lan ugari burutu behar izan ditut eta ekintza honetarako ezinbestekotzat jotzen ditut konpromesua eta elkarlana. Talde bateko partaide zaren momentutik, batetik, bertan gauzatu behar diren ekintzetan parte hartzeko iniziatiba izatea oso garrantzitsua dela iruditzen zait. Bestetik berriz, taldean uneoro elkarlana egotea eskertzekoa da. Nire kasuan bi alderdi horiek betetzen saiatzen naizela esan beharra daukat. Uneoro ahal dudana egiten saiatzen naiz eta besteen iritziak entzunez eta elkarlanean arituz gauza berriak sortzea gogoko dut.

Nire interesei erreparatuz, hezkuntza da gehien interesatzen nauen gaietako bat, bertan beste hainbat gai txertatzen direlarik. Horietako bat da hezkidetzaren gaia. Haurrei ahalik eta heziketa osatuago bat ematea oso garrantzitsua delakoan nago eta horregatik hezkuntzaren barneko arlo ezberdinak ahalik eta ondoen ezagutzea gustatuko litzaidake, ikasleak etorkizunerako modu egokian prestatzeko asmoz.

Wordart baliabideari esker ondorengo irudia sortu ahal izan dut niri buruzko informazioa bertan bilduz. Bertan nirekin lotutako hainbat ezaugarri biltzeaz gain, beste bi adierazle txertatzea pentsatu dut. Batetik, formari dagokionez txori baten irudia aukeratu dut. Honen arrazoia, animali bat izatekotan txoria izango nintzelako da. Denen gainetik aske hegan egitea gustatuko litzaidake, leku ezberdinak bisitatzeko aukera izanez. Bestetik, txoriari kolore urdinaren bi tonu ezberdin eman dizkiot. Izan ere, kolore bat izatekotan urdina izango nintzateke. Kolore urdinarekin lotzen dira nolabait ere, fideltasuna, konfiantza, laguntasuna…. hitzak. Atsegin ditut sentimendu horiek eta horregatik aukeratzen dut kolore hau.
Abestiei dagokionez, zaila egiten zait bat aukeratzea, momentu bakoitzerako ezberdin bat aukeratuko nukeelako. Kasu honetan azkenaldian entzuten den abestietako bat ekarriko dut bertara, gogoko izateaz gain, ikastaroa hasteko indarra helarazten duela uste dudalako. Berak dioen bezala, aske maitte, aske bizi!


Amaitzeko esan, espero dudala ikastaro honetan nire motxila hezkidetzaren inguruko informazio eta baliabide gehiagoz betetzeko aukera izatea, elkarrekin lan talde polit bat osatuz.

1 iruzkin:

  1. Kaixo Olatz! Ederra aurkezpena. Badirudi animalia eta kolorean bat egiten dugula. Nirea baliteke zeruari begira hainbeste denbora egoteagatik izatea edo.

    Zein garrantzitsua den irakaskuntzan aritzeko, eta are gehiago haurrekin denean, bokazio hori sentitzea. Testuan bokazio hori baduzula ederki jaso daiteke.

    Saloi-dantza kontuetan ni paso dobletik ez nintzen pasa baina tira, nork daki hurrengo batean!

    ErantzunEzabatu