2021/12/04

Egindakoa ikusgai eginez

 

Emakumeen presentzia eta ekarpenak

Emakumeen presentzia eta ekarpenei buruz hausnaketa egitean aurreko blokean feminismo ekarpenei buruzko Mari Luz Esteban Galarzaren hitzaldia etorri zait burura. Mari Luz Esteban Galarzak hainbat erronka plazaratzen ditu lantzen ari garen gaiari eusteko. Ekarpenak gure inguruan nonahi daude eta presente izan gara betidanik. Nire ustez hurrengo urratsa ikusgai egitea da. Erronka horien zehaztepena egitea, eremu hezitzaileetan eta jendartean, lantzeko da nik egiten dudan proposamena.


Hitzaldi
osoa ikusteko klikatu. (Merezi du eta)


Sarrera honetarako ondoko bi kontzeptuak azpimarratu nahi ditut:


FEMINISMO DEKOLONIALA.

EUSKAL PENTSAMENDU BERRIA


Euskal pentsamendua berritzeko beharra defendatzen du. Bera aukeratzea erabaki dut.

Niri emakume aintzidaria iruditzen zait.




Nola landu?

Lehen aipatu dudan moduan orain arte egindakoa ikusgai eginez eta egindakoaren ebaluazio eginez hobetetzeko asmoarekin.


Ikusgai egiteko aurreko edizioko ondoko blog sarrera aukeratu dut.

Bestalde ostegunean ikastaro batean eman zidaten ondoko materialaren erreferentzia gelan ikusgai egiteko baliagarria izan daitekeela uste dut.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina