2022/10/01

AURKEZPENA

 HASTERA GOAZ…

Txikitatik nire burua definitzea ez zait batere gustatu inoiz ez dakidalako zer esan ohiko galderak (kolore, musika, animali..) egiten dizkidatenean, baina tira, nire burua aurkezteko saiakera egingo dut.

Ainhoa dut izena eta nahiz eta hezkidetza ez zaidan arrotza egiten, hau definitzea eskatuko bazenidate ez dakit kapaza izango nintzen. Hau da hain zuzen ere ikastaro hau egitearen arrazoia, gaian sakondu eta praktikan jartzeko tresna baliagarriak eskuratzea.

Nire burua gaztetzat daukat (35 urte ditut ) eta teknologia eta aplikazio berri batzuk maneiatzen esperientzia apur bat badut, baina egia da batzuetan informatikak nire aurkako matxinada prestatzen dabilela uste dudala!  Sare sozialak ez ditut oso gustoko, ahala ere saiatuko naiz txio bat edo beste botatzen.

Kolore batekin identifikatzea arrotz egiten zait, baina kolore gustukoenak galdetuta, hauek gorria eta beltza dira. Kresala usainak etxean nagoela sentiarazten nau, beharbada kostaldean jaioa eta hazia naizelako. Animaliak gustuko ditut baina etxean baino aske nahiago ditut  mendian eta txangoak egitera joatean gertu sentitu.

Taldean lan egitea gustatzen zait eta laguntzeko prest nago ahal dudan guztietan. Maialenek aipatu duen "belaunaldiarteko ikaskuntza" oso interesgarria iruditzen zait eta talde honetan aplikatu dezakeguna. Guztion daukagu zer irakatsi eta ikasi besteengandik. Ados zaudete?



Nongotarra naizen jakin nahi baduzue...pista moduan nire herriko txoko polit baten irudia:





Animo guztiei hastera goazen bidaian!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina