2022/10/01

AURKEZPENA

 Kaixo!

Yeni naiz.
Hasteko, esango dut foro birtual hauek oso zailak egiten zaizkidala. Informazio askorekin irakurtzeko sarrera asko dira; beraz, gaizki ez baderitzozue, galderetan zentratuko naiz eta laburra izaten saiatuko naiz.
- Feminista naiz.
- Hemen nago gaur egun Bizkaiko udalerri batean berdintasun-teknikari gisa lan egiten dudalako, eta Berdintasun Arloak udalerrian hezkidetza sustatzeko gakoak aurkitu nahiko nituzke (bai ikastetxeetan, bai hezkuntza ez-formaleko guneetan).
- Urte askotan gizarte-eraldaketarako hezkuntzan aritu naiz garapenerako lankidetzaren esparruan. Ezin dut hezkuntza ulertu hezkidetza ez bada.
- Bi ezaugarri on: ibilbide feminista eta esperientzia hezkuntza ez-formalaren esparruan
- Ikastaro birtualak ez zaizkit gehiegi gustatzen, baina zoragarria iruditzen zait pasioz bizi dituen jendea, niri gehiago ematen laguntzen didatelako.
- Kolore bat: batzuetan gardena izan nahiko nuke, beste batzuetan kolore guztietakoak sentitzen naiz
- Animalia bat: tximeleta
- Abesti bat: ZAS ¿Qué vendrá? https://www.youtube.com/watch?v=6THHrPyZQuQ 


- Zer espero dut? Ikastaro hau euskaraz egiteko erronkari aurre egiteko gai izatea espero dut. Granadakoa naiz, duela gutxi euskadundu nintzen, eta niretzat benetako erronka izango da prestakuntza hori lortzea. Ebaluazioaren errubriketan irakurri dut gramatika-erroreek garrantzi handia dutela. Uste dut nirekin pazientzia izan beharko duzuela! 😅

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina