2022/01/16

Nahi, ahal eta jakin

 Parte hartzeko aukera noiz?

Galdera honi erantzuteko aurreko edizioko Haurren parte hartzea izeneko sarrera aukeratu dut. Quinok, nire ustez, gai honi buruzko gakoak ematen ditu eta. Horrez gain Haur Hezkuntzako Curriculum eta testuingura hartzen du kontuan, eta horrekin bat nator. Hau da, parte hartzeko aukera hasieratik eman behar da.

Ildo honi jarraituz hona hemen nik egindako akrostikoa.


Hezkidetzan Esku Hartzen ikastaro osagarri 7. edizioan eskainitako materialen artean, foroan parte hartzeko proposatutako 3. bideoaren iruditu zaizkidan ideia esanguratsuen isla izan nahi du.


Eta hain zuzen ere, hauxe da inguru hezitzaileetan partaidetza parekidea sustatzeko erabilgarria izan daitekeen gomendatu nahi dudan baliabidea. Nire inguruan partaidetzan inguruan behatu dudan aspektu esanguratsuena aukera ez ematea izan delako. Aukera ematen ez bada ezin dira bete parte hartzeko baldintzak nire ikuspegitik.

Parte hartzeko baldintzak “Equipo Claves” (1994) taldearen proposamena erreferentziaren arabera,
bateratu beharreko hiru jarduera-ildoz hitz egin dezakegu: Parte hartzen jakitea, parte hartu ahal izatea eta parte hartu nahi izatea.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina