2022/10/22

Aurkezpena

 

Kaixo danoi!

Ainara naiz eta lehenengo eta behin esan beharra daukat oso berandu nabilela, arazo teknikoak euki ditudalako ( Eskerrak laguntza euki dodala). Saiatuko naiz ikastarioaren martxa jarraitzen, vaina oso agobiatua sentitzen naiz ez dakidalako gai izango naizen. Nahiko “karratua” naiz eta era honetan hasteak ez dit konfiantza handirik ematen, baina… izango da izan behar dana.

Herri txiki bateko eskolan irajkaslea naiz, hain zuzen ere H.H ko irakaslea. Honetaz gain, urte batzuk daramatzat bertan hezkidetza batzordeko partaide izaten. Horrexegaitik, emakumea naizelako eta gaztetatik feminismoaren inguruan mugitu naizelako nago hemen. Usted dut gauza asko dauzkadala ikasteko, eta desikasteko ere, eta behin hezkidetza munduan sartuta, ezinezkoa dela alde batera uztea; era berean,  formakuntza jarraia eta etengabea beharrezkoa dela pentsatzen dut.

Egia esan oin momentuan ez naiz gai  esateko zein ezaugarri on euki ahal ditudan talde honetan aritzeko, kontutan izanda sartzeko izan ditudan arazoak...

Gustoko kolorea dela eta, askotan egiten den galdera dela uste dut. Eta orain, nire gustokoa zein den pentsatzerakoan, konturatu naiz bizitzan zehar kolorez aldatzen joan naizela. Aspaldi, gaztetan berde argia izan zen kolore hau poztasunarekin lotzen dut nik. Geroago, urdin argia izan zen, itsasoa ere oso gutoko dut eta horrekin lotzen dut. Eta askotan baztertzen den kolore bat ere oso gustoko euki dut beti: beltza, gauarekin eta kontrasteekin lotu dezaket, asko gustatzen zait beltza eta zuriaren arteko kontrastea. Eta nola ez, morea, hezkidetzarekin lotzen dudalako eta azken urteetan nere bizitzaren parte haundia izan delako.

Animalien inguruan galdetzen didaten bakoitzean, asko pentsatu behar izaten dut, ez naiz oso animali zalea, gustatzen zaizkit baina ez dut erakargarritasun berezirik sentitzen. Bat aukeratzekotan, izurdea aukeratuko nuke, itsasoa oso guystoko dudalako eta komunikatzeko era berezia dutela ematen duelako.

Abesti bat aukeratu beharko banu, Su ta gar-en “ Mari “ aukeratuko nuke. Mitologiako pertsonai hori betri izan dudaloko gustoko eta askatasunari buruz hitz egiten duelako.

Bukatzeko, ikastaro honetatik, hausnarketak eta gogoetak egitea, materialen ekartrukaketak eta beste errealitate batzuk ezagutzea da espero dodana, azken finean elkartrukaketen bidez formatzen jarraitzea.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina