1.-Hausnarketa
2.-Akrostikoa:
zainTza
elkaRbizitza
Ardurak
auToezagutza
maitasUna
Ongizatea
Neurozientzia
hArremanak
pareKidetasuna
3.-Iazko
ikastarokideen artetik, Begoña I. E. aukeratu dut, erabili dituen esaldi grafikoak, komikiak
eta argazkiak oso-oso garbiak eta zuzenak direlako, lan grafiko
bikaina egin duela iruditzen zait.
4.-Ikasleekin
lantzeko baliabideak:
-Nafarroako
Gazte Kontseiluak kaleratutako “Maitasun zintzoen gida.”
-Goldenfive programa. Egitasmo horrek bost eremu jorratzen ditu:
1.-Ikastaldearen
kudeaketa
2.-Harremanak
eraikitzen
3.-Giro
soziala.
4.-Ikaste
prozesu doitua
5.-Familia-eskola
harremanak
-Marcos
Castro irakaslearen hitzaldiak, maitasun erromantikoaren ereduak
deseraikitzeko.
-BeldurBarik: Jóvenes, igualdad y amor romántico, Radio Bilbao (La Ser).
5.-Hezkuntzan
lantzeko erronkak:
-Eskola
komunitate osoa sentsibilizatu Tratu Onen inguruan, eta gaiaren
inguruan lankidetza sustatu.
-Autoezagutza
lantzeko dinamikak sustatu, norbanakoaren alderdi on guztiak
identifikatuz.
-Maitasun
erromantikoaren ideologia deseraiki, eta maitasun osasuntsuaren
aldeko lanketa egin.
-Hitz
goxoak erabiltzen eta tonu egokian hitz egiten erakutsi.
-Erantzunkidetasuna
landu txiki-txikitatik.
-Zaintzaren
kutsu negatiboa deseraiki, eta balio positibo moduan landu.
-Indarkeriari
aurre egiteko mekanismoak diseinatu, eta behar izanez gero, martxan
jarri.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina