2019/04/03

LASTER ARTE!!


22 aste elkarrekin, ze azkar pasatzen den denbora!

Sentimendu kontrajarriak ditut. Alde batetik bukatzeko gogoa dut, nire bizitza pertsonala berreskuratzeko; baina beste aldetik pena ematen dit elkarrekiko hartu-emana uztea. Asteartero asteko lanari ekiteko e-maila faltan botako dut. Halere, ikasitako guztia barneratzeko denbora beharko dugu. Gai hauexek berriro dastatu eta sakondu egin beharko ditugu patxadaz, materialak oso interesgarriak eta anitzak izan direlako. Formakuntza ezinbestekoa da gure begirada zabaltzeko.

Hezkidetzari esku hartzen ikastaroa definitzeko:
  • 3 adjektibo: erabilgarria, mamitsua, itxaropena
  • 3 izen: ahalduntzea, aliatuak, humorea
Hilabete guzti hauetako ibilbidearen ondoren kanta hauxe aukeratuko nuke: Kantu Kolore - Nire gorputza da. Lehen urratsa da gu geuk onartzea, geurekin gustura sentitzea eta askeak izatea.




Hortik aurrera indarrak batu beharko ditugu aurrepausuak emateko. Ezinbestekoa da biolentzia ez onartzea. 2003tik aurrera 1.000 emakume hil dira indarkeria matxistaren ondorioz. ONARTEZINA! Hurrengo bideoaren mezuarekin bat egiten dut.





Irakasle eta ikastarokide guztiei, bihotz bihotz, MILA ESKER!!

Eta disfrutatu oporrak MEREZI DITUGU ETA!!




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina