2019/10/21

ASKE HEZI, ASKE BIZI!


NOLA IKUSTEN DUTE NIRE INGURUKOEK HEZKIDETZA?

Hezkidetzaren inguruko hausnarketa honetarako, Google galdetegi bat prestatu eta whatsapp bitartez zabaldu dut, 16 pertsonek erantzun dutelarik.

Galdetegia erantzun dutenen artean adin ezberdinetako jendea dago 20 urtetik hasi eta 61etik gorakoak ere egonik. %37,5ak hezkuntzan lan egiten du eta %81,3a emakumeak dira.

Hezkidetza zer den galdeturik, batek ez zekien zer den, gainontzekoek bazekiten edo entzuna zuten eta honako hauek dira hezkidetzarekin lotzen dituzten hitzak:




Gehienek hezkidetza zer den jakin arren, jarduera ildoak zehazterakoan zailtasunak izan dituzte, hala ere, gehien errepikatutako jarduera ildoa hurrengoa izan da, “Berdintasunean heztea genero desberdintasunik gabe”.

ETA NIK?

Nik neuk, Hezkidetza esaldi batean definitu beharko banuke, hurrengoa litzateke:


Hori horrela, nire inguru hurbilean hezkidetzaren beharra eta honen lanketa justifikatzeko bost arrazoiak hurrengoak dira:


Bukatzeko, 2017an, #Garazi -k egindako sarrera azpimarratu nahiko nuke, modu original batean Hezkidetzari egindako poema biziki gustatu baitzait.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina