2020/10/07

Hemen nago!

 Bai... azkenean tarte bat aurkitu dut nire aurkezpena egiteko!

Lola Damborenea naiz, ISEI-IVEIko lankidea. Ikastaro hau ISEI-IVEIko lau pertsonak egingo dugu. Beraz talde potente bat sortuko dugu Hezkidetzaren inguruan lan egiteko.

NIRE CURRICULUMA

Psikologia, Pedagogía eta Musika (pianoa) ikasi nituen. 

Nire lan guztiak Hezkuntza Premia Bereziak (HPB) dituzten ikasleekin erlazionatuta egon dira. PT iralaslea izan naiz, PAT eta Berritzeguneko logopeda, IDCko HPB teknikaria, Berritzeguneko HPB aholkularia eta ISEI-IVEIko HPB teknikaria.

Momentu honetan Psikopedagogia taldeko koordinatzailea eta ISEI-IVEIko zuzendaritza taldeko kidea naiz. 

Nahiz eta nire gaur egungo lanpostua HPBei buruzkoa izan, nazioarteko ebaluazioetaz (PISA, PIAAC eta PIRLS), kalitatearekin ahal dudan neurrian laguntza emateaz, ISEI-IVEIko kontratuetaz eta hainbat txosten idazteaz arduratzen naiz.

NIRE ZALETASUNAK

  • Musika entzutea, jotzea, abestea... 

  • Mundakan egotea. 
  • Urdaibain paseatzea.
  • Ortua eta landareak zaintzea, gero landatutakoa jatea (tomateak, piperrak...) 

  • Nire lana egitea.  Asko gustatzen zait egiten dudana, oso interesgarria da eta, orokorrean, disfrutatzen dut laneko zereginekin.
  • Liburuak irakurtzea, serieak eta filmak ikustea...

ETA BUKATZEKO...

Saiatu nintzen hezkidetzari buruzko ikastaroak egiten baina ez ninduen onartu. Orain aukera etorri zait eta aprobetxatuko dut! 

 Espero dut ikastaroarekin disfrutatzea eta lasai sentitzea.

Hasteko eta zuekin asko ikasteko prest!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina