2020/10/09

Nor naiz? Zer naiz?

 

Kaixo.

Irati naiz, Mari Fran eta Juan Luisen alaba;  ahizparen ahizpa eta lagunen laguna. Emakumea, feminista, gaztea, antzerki zale amorratua eta desordenatua besteak beste. Duela gutxira arte ondo abesten nuela uste nuen, baina ez omen da hala. Nork entzuten du ba bere ahotsa den bezala?

Gizarte Langintzan graduatu nintzen baina berdintasun teknikari lanetan dihardut lanean hasi nintzenetik. Lanaren edo militantziaren ajeek ez didate betaurreko moreak kentzen uzten. Baina zirrikitu asko daude oraindik argitzeke, eta ikastaroarekin birplanteatu gabeko horiek hartu eta hausnartzea dut helburu.

Ariketa bat proposatzen dut irakurtzen ari zaren horrentzat, zuretzat:

  1.          Jarri Anariren Ametsen Eraiste Neurtua kanta.

  2.       Irakurri ondorengo esaldia:
    "Ez bazara zure izena, ez bazara zure ofizioa, zure ikasketak, ez bazara zure gurasoen seme edo           alaba…  nor zara? Zer zara?"

      3. Esaldi hau irakurtzen duzunean, zer datorkizu burua? Saiatu zaitez erantzuna bilatzen.

Beti da zoragarria gure buruak zalantzan jartzea, neri behintzat ariketa polita iruditzen zait.

Eta gainontzean? Ba guztion antzera, maite dut bidaiatzea, jatea, zinera bakarrik joatea, dantzatzea…

Besarkada bat guztioi 💜

(Lan-arloan helbide elektronikoen amaieran “besarkada bat” jartzearen kontua, feministona da?)

1 iruzkin:

  1. Basarkada bat amaieraren inguruan, zureki ados nago :)

    Besarkada bat ;)

    Amaia

    ErantzunEzabatu