2022/02/27

Naizena izateko uneak

 Txio honetatik abiatuta: Uste nuen…

Usteak erdi ustel, uste nuena zabaldu.

Konturatu naiz…

Konturatu naizenenaz gerta ez dezan aurrera egin.

Neure buruari galdetu diot…


Zerotik ez da inoiz hasten, hirutik hasiko naiz.

Hemendik aurrera nire inguru hurbilean…



Aurretik aipatutakoan eragin izateko inguru hurbilean aritzea ezinbestekoa da. 

Hauek dira nire ustez erronka esanguratsuenak. Abestien letren azterketa, eta solasaldi dialogikoa bideoen inguruan proposatzen ditudan baliabideak dira.


KOLORE KOLORE ETA GUSTU GUZTIAK...DENONTZAT EZ DIRA BERDINAK 

Alaitzen blog sarrera aukeratu dut.

  • Sarreran aipatzen duenarekin bat nator.
  • Proposatzen duen abestia oso egokia iruditzen zait.
  • Baliabide ezberdinak eskaintzen ditu.
  • Aipatutako erronkagatik.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina