2015/10/05

Marisa agurra

Kaixo guztioi!!!


Marisa naiz, bigarren hezkuntzako hezitzailea, fisika eta kimika irakaslea  eta hezkidetzaren aldekoa.



Nik esaten dut feminista naizela txiki-txikitatik, edo, behintzat, feminista izaten saiatzen naizela. Hortaz hezkidetzak nire lanean ate bat zabaltzea suposatu du: sentitu, ikusi eta justua iruditzen ez zitzaizkidan genero bazterkeriazko egoerei aurre egin beharko nieke. Eta hor nabil, egunerokotasunean ahal dudana egiten.

https://klitto.files.wordpress.com/2015/09/emakumeak.jpg

Oso itxaropentsu hasten naiz ikastaro honetan eta eskerrak eman nahi dizkizuet partaide guztioi :)


Ezin amaitu aipamen berezia egin gabe gaur ditugun eskubideen alde borrokatu duten emakume guztiei, erreferenteak izateaz gain bidea erraztu baitigute. Eskerrik asko!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina