2015/10/07


AURKEZPENA, MIRARI NAIZ.    

 

   Kaixo! Mirari naiz, emakumea, euskalduna, irakaslea…Lehen hezkuntzako 5. eta 6.mailatan aritzen naiz orain dela…urte pila bat!

     Bedinanik ikusi ditut berdintasunaren aurka dauden jarrerak eta egoerak, eta uste dut derrigorrezkoa dela, hezitzen aritzen garenontzat, gure eta gure ikasleen  jarreraz eta jokaeraz konsziente egitea eta aurrerapausoak ematea berdintasunaren alde.

     Azken (10?) urteetan jabetza eskolek eta emakumeen etxeek antolatutako emakumeen literatura-tailerretan ari naiz eta horrek ikuspegia zabaldu didala eta gai hau lantzearen beharra areagotu didala uste dut. Horretaz gai, nire ikastolan gai hau (bizikidetza eta baloreekin nahastuta, oraingoz) lantzeko (astero ordu pare batez) eskatu didate eta horretan hasi berri-berria naiz.

    Uste dut talde-lan birtuala egiten, lehen ere formakuntza bat era honetan oso gustura egin izanak lagunduko didala (Familia eta bikote-terapia horrela egin bainituen). Horretaz gain, ikasteko gogo handiak ere laguntzea espero dut. Disziplinatua izaten naiz eta gai hau asko interesatzen zait.

  Besteengan, apaltasuna (askotan iruditzen zait oso gutxi dakidala) eta laguntzeko prest egotea asko eskertzen ditut; baita, ahal bada, umore piskat jartzea ere (niri kostatzen zaidalako, agian).

   Kolore bat aukeratzekotan…urdina aukeratuko nuke, itsasoa, zerua… ekartzen dizkidalako gogora, eta kolore horren barruan intentsitate eta tono desberdin asko daudelako.

Animalien artean, zaldia aukeratuko nuke, energiaz eta soseguz Beteta ikusten dudalako. Baita edertasuna eta dignitateaz ere.

    Musika eta abesti desberdin asko gustatzen zaizkit, umorea eta momentuaren arabera. Oraintxe “A galopar, a galopar…” Paco Ibañezek abestua dakorkit burura.
 Ikastaro honetan ilusioa eta ikasteko gogoa mantentzea gustatuko litzaidake; baita ikastolan (bai ikasleekin eta baita lankideekin ere) martxan jartzeko gauza asko ikastea ere.

 
 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina