2015/10/05

Nire aurkezpena (MAKE)


Kaixo! Make naiz, bigarren hezkuntzan hezitzaile eta bizitzak parean jartzen dizkidan erronkei aurre egiteko prest!

Hezitzaile lanetan hasi eta berehala (1994), hezkidetza mintegietan parte hartzeko aukera izan nuen eta hor hasi zen nire bizitza profesionalerako zein pertsonalerako hain aberasgarria izan den ibilbidea; hezkidetza feminismoaren alaba izanik, nik neuk bizitako diskriminazio egoerak beste modu batez ulertu ahal izan nituen, baita mundu hobeago eta bideazkoagoa eraikitzeko proposamenak ezagutu ere. Geroztik, hezitzaile gisa, ikaste-irakaste prozesuetan hau guztia ahal den guztietan txertatzea da nire eguneroko asmoa. 

Sareetan sinesten dut, jendearen indarrean, aldaketa txikiek izan dezaketen ibilbide sendoan, hartu-emanen potentzialtasunean eta aniztasunak aldarrikatuz berdintasunaren aldeko lanarekin, indarrak bilduz, bestelako mundu anitz bat eraikitzeko gaitasuna dugula.

Hezkidetzan Esku Hartzen ikastaroaren orain arteko prozesua hitz bakar batez definitu beharko banu ILUSIOA izango zen aukeratutako hitza. Zuen ekarpenekin ikasteko eta aberasteko irrikitan! 

Horra hor ni naizenaren isla txiki bat WORDLEn eginiko hitz-hodei batean:



Animalia banintz: 

Kolore bat: 



Nire gustuko abesti bat: Ze zaila aukeratzea! 
Azkeneko astean behin eta berriz entzuten aritu naizena: 


1 iruzkin: