2015/10/07

NAHI DUZUENERAKO,.. AGURTZANE

Mundua kolorez jantzi....BESARKATU!

Apur bat triste nagoenean honelako abestiak berehala animatzen naute hurbil dauden pertsonekin dantzatzera, besarkatzera ta ondo pasatzera. Egin froga benetan!

Beno, ba hasiko naiz. Agurtzane naiz, laguntzeko, entzuteko, ikasteko eta esperientziak eta ezagutzak zuekin partekatzeko prest dagoen neska.

Musika eta pedagogia ikasten egon nintzen eta urte batzuk eskoletan irakasle egon ostean orain Berritzegunean nago "ikasten". Bi urte daramatzat Hezkidetza Mintegian eta egia esan orokorrean urte aberasgarrienak izan dira. Denbora gutxitan alor guztietan asko ikasi dut, mundu berriak zabaldu egin zaizkit pertsonalki nahiz profesionalki.

Horretako mundu bat HEZKIDETZA izan da. Betaurreko moreak, egia esan, orain dela gutxi jarri nituen eta orain mundua beste modu batez ikusten dut. Nire bizitza pertsonalean eragina izan du eta aktiboki nire inguru hurbilena poliki aldatzen hasi naiz.

Nire mintegikideekin elkarlanean pilo ikasi dut eta espero dut ikastaro honetan nire ikasketa prozesu hau borobiltzea. Ideiak eta kontzeptuak ondo argituz, hausnarketak eginez eta proposamen aktiboak martxan jarriz.

Badakit hezkuntza eremu garrantzitsua dela horretan guregana jotzen dutenei laguntza eta orientabide eraginkorrak eman behar dizkiegulako gauzak poliki poliki aldatzen joateko. Baina benetan eragina duena gure eguneroko bizitzan aktiboak izatea da, familian, lagunekin, auzoan,.. ta hori espero dut benetan Hezkidetzaktibo neska bihurtzea.

Aldatu behar dudana: Arduratsua eta langilegia naiz. Zergatik aldatu behar dut hori? Gehiegi eskatzen diodalako nire buruari. Bizitzako alderdi txikietatik gehiago disfrutatu behar dudala ikasten ari naiz, besarkatzea adibidez!!!!

Kolore bat: GUZTIAK. Aniztasuna islatzen dutelako.

Animalia: Felinoak, dotoreak eta lasaiak ikusten ditut

Hemen prest nauzue zuen iritzi eta esperientzien zain...

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina