2015/10/07

Nire aurkezpena

Kaixo!
Marijose izena dut. Bigarren Hezkuntzako irakaslea naiz baina duela bost ikasturte aholkulari bezala egiten dut lan berritzegune batean, Sestaoko berritzegunean eta Leioakoan, hain zuzen ere. 
Urte hauetan gauza asko ikasteko aukera izan dut, baina garrantzitsuenetariko bat hezkidetzaren aldekoa naizela. Izan ere, azken bolada honetan, berritzeguneko hezkidetza arduradun gisa, hezkidetza mintegia kudeatu izan dut.
Oso esperientzia aberasgarria, benetan. Baina, konturatu naiz, gure gizartean oraindik oso bide luzea daukagula benetako BERDINTASUNA lortzeko. Hainbat gauza "desikasi" behar ditugun! Lan sakona, erronka polita.
Ikastaro honen berri eman zigutenean, berehala iruditu zitzaidan nire eguneroko lana hobetzeko aukera paregabekoa izango zela. Horregatik, eta lan asko eduki dudan arren, esfortzua egitea erabaki nuen. 
argazki300.jpg

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina