2015/10/07

AURKEZPENA...KUKU!


Ni Haizea Careaga naiz, gaur egun Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura sailean egiten dut lan emakumeen eta gizonen berdintasun teknikari. Ni hizkuntza politika eta kultura esku-hartze arloetan berdintasun politikak sustatu, koordinatu eta horien inguruan lankideak aholkatzen ditut, besteak beste. Hilabete batzuk daramat lanpostu honetan, aurretik 6 urte eta erdian zehar Emakunden egin dut lan. Ikusten duzuen moduan, berdintasunak eta feminismoak nire bizitzan garrantzi handia du! Lanorduz kanpo ere saiatzen naiz berdintasuna sustatzen…  eta feminismoaz ikasten!

Zergaitik animatu naiz ikastaro hau egiten? Hezkuntza mundua beti iruditu zait interesgarria… nahiz eta horretan ez jardun. Duela urte asko auzoan Astialdi talde bat sortu genuen (jada desagertu da taldea) gazte batzuen artean, eta hor hasi ginen berdintasunaren gaiaren inguruan hausnartzen eta praktikara eramaten, edo saiatzen gitxienez! Hortik aurrera, hezkidetza buruan izan dut! Azken urteetan gai honen inguruko ikastaroak bilatu ditut, eta hau topatzean segituan animatu nintzen! hiru faktore erakargarri topatu nizkion lehenengo momentutik: hezkidetza lantzea, euskaraz eta teknologia berrien erabilpena!

Talde- lan birtualean aritzeko nire ezaugarri onei dagokionez (ze zaila!)… besteengatik ikastea gogoko dut, interneten saltseatzea, berdintasunaren inguruko zenbait informazio iturri ezagutzen ditut…

Ikastaroa hasteko gogoz nago, hezkidetza gaian sakontzeko eta egunerakotasunean, eta ez hainbeste ikasgelan, hezkidetza aplikatzeko tresnak eskuratzeko! Eta nola ez, Hezkuntza eremuko jendeak gaiaren inguruan dituen esperientzietatik, materialetatik, ezagutzetatik… eta abar ikasteko eta aberasteko…

Abestia amaierarako utzi dut… abesti eta talde zein bakarlari asko gustatzen zaizkit… azkenaldian lagun baten proiektuaren harira, emakumeek egiten duten musika entzuten hari naiz… proiektua Emarock da eta, horretan ezagututako Perlak taldeak Uxue Alberdiren hitzekin egindako kantua duzue hemen, Emakumeen Mundu Martxako karabana feministarako egindako abestia! Gozatu!




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina