2018/10/07

NIRE AURKEZPENA


Kaixo denoi!

Ana naiz, Arabako Mendialdeko herri batean jaioa eta inguru horretan lanean, Kanpezun. Hango ikastetxeko irakaslea hainbat urtetan izan naiz eta aurten lau urterako Zuzendaritza Proiektua aurkeztu dugu, beraz lan horretan murgildurik nago.


Nire arduradunen artean, Hezkidetza Plana aurrera eramatea dago. Nahiz eta betidanik gaia nire interesetariko bat izan, ez dut neure burua ziur ikusten ikastetxean ardura hau behar moduan betetzeko. Hori dela eta, Hezkidetzan Esku Hartzen ikastaroan eta Berritzeguneko mintegian parte hartzera animatu naiz, ikasteko, entzuteko, hausnartzeko, ideiak hartzeko eta kezkak konpartitzeko asmoarekin.

Ikastaro birtual honetatik, lehen esandako hitzetatik ondorioztatu daiteke, nire asmoa, batez ere jasotzea dela (ikasi, entzun, ideiak hartu… ), baina espero dut, denborarekin ziurrago sentitzea eta emateko zerbait izatea ere, batez ere iritziak, esperientziak eta hausnarketak.

Hau da nire gustuko abesti bat.

“Eta horrela bizitzen gara
sortuz ta sortuz gure aukera
atsedenik hartu gabe
lana eginaz goaz aurrera”


Azkenean gure aukera da eta lan eginez, nahi dugun mundua sortu dezaketu. Agian optimistegia naiz, baina Galeanok esaten duen moduan, utopiak ibiltzeko eta bidea egiteko balio du.


Nire kolorerik maitagarrienak, nire inguruko paisaiaren koloreak dira, berde gama guztietakoak udan
eta udaberrian eta marroi eta horixka gama udazkenean eta neguan. Aldaketa nola bilakatzen
den behatzea maite dut.

Ondo Izan!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina