2018/10/12

SARE SOZIALAK



Nik nire haurtzarora egingo dut atzera. Nire lehen kontaktua ordenagailu eta Internetarekin etxean izan nuen, aita ordenagailuzale amorratua dut, eta beti egon da mundu horretan eta oso “aktualizatuta” gainera. Bestalde, ikastolan ere LH-n jada hasi ginen ordenagailuarekin murgiltzen (Word- eta PPT bezalako programekin gora-behera) eta gogoan dut soinketako irakasle berak ematen zigula “infor” (hala deitzen genion) irakasgaia, gizonezkoa, noski.

Irakurritako artikuluen ondoren jabetu naiz, IKTetan (ere) emakumea bigarren postuan geratu izan dela, gizonezko itxurarekin erlazionatzen ditugu, gehienetan. Nire esperientzia propioa hausnatzean hala ikusi dezaket behintzat. Urteak aurrera egin ahala, ordea, esan beharra dago estereotipo hori aldatzen joan dela.. (¿??) Unibertsitatean IKT-ak emandako irakaslea emakumea izan zen, EHEko irakasle guztiak ere hala zarete…. Buelta ematen ari ote..? Gloria Bonderren, Genero eta Gizarte Informazioan aditua, artikuluko esaldi honekin agurtzen naiz!:



Jarrai dezagun estereotipoak hausten… 

Ondo pasa asteburu luze honetan!!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina