2018/10/07

NIRE AURKEZPENA


Kaixooo!!

Ni Itsaso Garcia Oyanguren naiz, Haur Hezkuntzako irakaslea. Karrera bukatu eta Hegoameriketara joan nintzen nire esperientzia egitera, Uruguay-ra hain zuzen. Bi urtez pasatu dut lanean han, testuinguru kritikoa zuen haurreskola batean. Familiekin lan egitea eta esku-hartzea genuen helburu, material birziklatuekin lan egin eta haurra osotasunean kontuan hartzen duen plana aurrera eramanaz (elikadura, zaintza eta heziketa, familiei orientazioa psikologo, psikomotrizista eta gizarte langilearen eskutik).
Oraindik lurra hartzen nago… Guztiz "hazi" nauen esperientzia izan da, eta beno, hango pixkatxo bat zuekin konpartitzen saiatuko naiz ikastaroan zehar. Orain Euskal Herrian ikasten jarraituko dut, eta horretarako ikastaro honetan izena eman dut, besteak beste. Gogotsu eta asko ikasteko prest!!!

Nolakoa naizen?
Pertsona inplikatua eta langilea kontsideratzen naiz. Entzuten dakiena eta jende berria ezagutzea gustatzen zaiona!!
Bidaiatzea, argazkilaritza, eskulanetako tailer desberdinetan aritzea (margotzea, buztina, josketa, larrua… ) gustatzen zait!

Abesti bat aukeratzea zaila zait, baina hemen pare bat, alai ta pozik jartzen nauten horietakoa:
Txarango-ren Music de carrer.

Baita bi nexka hauen bideo bat uzten dizuet. Perota Chingo deitzen dira, beraiek argentinarrak dira, gero eta ezagunagoak egiten ari dira eta EHan ere egon dira kontzertutan!! Bideo hau Cabo Polonio herrixkan grabatu zuten. Uruguay kostako herritxo bat, mistika berezia duen horietako lekua benetan!
Agurtzeko, asteburu hontako argazki bat uzten dizuet, Nafarroko Bardeetakoa.

Ondo izan!!!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina