2019/02/24

OHIKOENA ANIZTASUNA IZAN ARTE




Aste honetako gaia hezkuntzan lantzea behar beharrezkoa dela uste dut, pertsonok sexualitatea bizitzeko bide bakar bat ez dagoela ongi barneratu behar dugu. Izenburuan aipatu bezala, ohikoa aniztasuna izan arte lanean aritu beharrean gaude, horrek egingo gaituelako aske. Norberak bere bidea eginez topa dezan gustuko duena eta zerk egiten duen zorientsu. Jendarteak aurrez inposaturik gabe, topaketa prozesu bat izan behar du eta bilaketa prozesu hau bizitza osoan zehar eman daiteke.

Hona hemen nik sortu dudan hitz.salda:





Esan bezala, gai garrantzitsua eta ezinbestekoa da sexu aniztasuna. Eta, honen inguruko lanketarako hemen txertatzen dut bideoa bat erabilgarria izan daitekeena edota bertatik ideiaren bat atera daitekeena.



Gai anitz honen barruan aipatu nahiko nuke INTERSEXUALITATEA,  jendartean gai ezezaguna dela iruditzen zaidalako. Hona hemen, gaiaren inguruko azalpen argiak esperientzia pertsonal batetik kontatua:



Aste honetan eta blogean ikusi dun bezala, gaur egun aniztasun sexualaren inguruan nahikoa informazio topa dezakegula esan daiteke. Ondorioz, baliabideak erabiliz martxan jartzea besterik ez da geratzen.

Amaitzeko, iazko lanetatik hauxe aukeratu dut. Bideo interesgarriez gain, ezagutzen ez nuen gida liburu bat txertatua duelako lanean.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina