2022/02/19

Ez dut etiketarik nahi!

 


Iturria: Ainhoa Zumeta Mendizabalen talde blogean egindako sarrera 6. edizioan.

Etengabeko ibilbidean blog sarrera aukeratu dut, lehenik eta behin kartela oso egokia iruditu zaidalako, (soka eusten duten harriek gizakiak irudikatu ditut).

Lau esaldietan eta modu oso sinplean azaltzen du nire ikuspegitik gai honen inguruko gakoak.

Txorien eta Hariak bideoak ederrak direlako benetan.

Eremu hezitzailean proposatzen duen esku hartzea oso egokia iruditzen zait, aipatzen dituen hiru erronkekin bat nator eta esperantza duelako.

Sentsibilizaziorako ondoko aipuak eta artikuluak irakurtzea eta solasaldi dialogikoa egitea proposatzen dut.

Zer dela eta egileak dio bideo motza gelditzen dela, ideiak jaso.

Bukatzeko, niretzako nahi ez dudana besteentzako ez dut nahi, 
hona hemen nire gurutzegrama:




etiketarik gabekoa, hori delako nire erronka handiena etiketarik gabeko eskola eraikitzea, etiketarik gabeko gizartean bizitzeko.  

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina