2022/02/14

Orain naiz ez lehen ez gero

 



Pasa den edizioen ondoko blog sarrera aukeratu dut. 

Beste arrazoien artean oso ondo laburbiltzen duelako horren intra- eta inter- den kontzeptua, eta kontuan izaten duelako bizitza osoan zehar garatzeaz gain egokitzapen moduko bat dagoela. Irakurgaietan dioen moduan identitateek dimentsio indibidualean zein sozialean osagarri anitzak dituzte. 

Nire leloa dagoeneko irakurri duzue, eta nire nahia adierazten du kontzeptua baino. Beti gizarte edo talde bat egon behar duelako gogoratzen ezer soziala baita lehen adierazi dudanez. Dikotomia ematen zuena ez omen da dikotomia. Hori dela eta, azalpenean falazia hitzarekin lotzen duela uste dut. Hau da, soziologikoa da. 

Curriculum ezkutuak denon identitatean eragina duela argi dagoela uste dut eta ezkutua ez dagoena baita ere gizartearen isla da eta. Baieztapen hau argudiatzeko hona hemen oso interesgarria iruditzen zaidan testua. Maturana eta Varela.

Erronkak betikoak entzun, errespetua eta aniztasuna indargune izatea. Lehenengo Blokeko sarrera batean adierazi nuenez, hau da gure erronka:





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina