2018/10/02


NIRE AURKEZPENA

Kaixo!! Andrea Etxarri Mendiburu naiz, 30 urte ditut eta Donostiarra naiz. Lehen Hezkuntzako irakaslea naiz, eta lan honetan daramatzadan 8 urteetan lehengo garaietatik ezaugarri negatibo askok dirautela ohartu naiz. Hori dela eta hezkidetzan interes handia izan dut beti , belaunaldi berriekin ere jorratu beharreko zerbait delako.

Talde-lanean pazientzia daukat, baina teknologia berriekin ez hainbeste… Kolore bat aukeratuko banu beltza aukeratuko nuke. Eta asko gustatzen zaidan abestietako bat Gatiburen “Euritan dantzan” da udako oroitzapenak ekartzen dizkidalako.  Izaroren edozein ere gustatzen zait.

Ikastaroan nire bizitza pertsonalean eta ikasgelan praktikan jartzeko hainbat gako ikasi nahiko nituzke.



                                                                  Andrea Etxarri Mendiburu

1 iruzkin:

  1. Gatiburen abestia aukeratzea gustatu zait.Gizartean dugun berdiztasun eza eta hezkidetza falta artean GU DANTZAN....hau guztia aldatzen dugun bitratean ezin gara triste bizi... aguraldi txarrari aurpegi alaišŸ¤©

    ErantzunEzabatu