2018/10/03

NIRE AURKEZPENA

Kaixo denoi!

Patxi Iriondo naiz, 23 urteko Debarra. Lehen Hezkuntzako gradua burutu nuen, eta Gorputz Hezkuntza eta Pedagogia Terapeutiko (PT) mentzioak baita. Aurten, nire herriko ikastetxean Bidelaguna Proiektuan nabil monitore lanetan. Irakasle moduan ez dut esperientziarik, baina ikasle moduan bai, eta hezkuntzan zenbat aspektu aldatzeko daudela konturatu naiz.

Talde lana garrantzitsua iruditzen zait, gaur egun bakarrik ez garelako inora iritsiko. Honegatik, lan taldean beste pertsona batzuk ere daudenez, errespetua eskatzen dut eta inplikazioa.

Jendea kolore batekin lotzen da, baina nik ez dut inoiz egin hori, ez daukat gustukorik eta. Baina bat aukeratzekotan txuri-urdina izango zen, Errealaren koloreak.

Animaliak asko gustatzen zaizkit, eta asko eduki ditut etxean, baina orain daukatenarekin geratzen naiz, txakurra (Braco Aleman arraza).

Musikarekin jarraituz, mota guztitako musika entzun eta gustuko dut (Berritxarrak, Glaukoma, Izaro, Nogen, Mafalda, Brigade Loco, Ayax & Prok...). Baina bi abesti elkarbanatzekotan hurrengo biekin geratzen naiz.





Espero nire aurkezpena gustatu izana, eta beste bat arte.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina