2018/10/03

NIRE AURKEZPENA


NIRE AURKEZPENA

Kaixo,

Maria naiz, 36 urteko Zumarragatarra. 2 urteko alaba baten ama ere banaiz.

Lanean, 0-3 urte bitarteko haurrekin dihardut. Bizitzaren etapa honetan finkatzen ditugu sustraituko ditugun jokamolde, balore, izateko erak.. Beraz, agente aktibo sentitzen naiz hezkuntza hezkidetzailea eta integratzailea helburutzat hartuz.

Gogotsu nator ikastaro honetara, azken urteetan hezkidetza, feminismoa, genero identitateak etabarri buruzko kurtso zein hitzaldietan parte hartu dut, eta bide bikaina iruditu zait eduki berriez janzten jarraitzeko. Hori dela eta, talde honetako bakoitzatik ikasteko prest nator.

Langiletzat dut nere burua, hitza betetzea gustatzen zait, baina egoskorra ere banaiz eta batzuetan  nere horretatik ateratzea kostatzen zait.

Ez dut jakin ni identifikatuko nauten kolore eta animaliak zeintzuk diren esaten, horrexegatik jolas moduan nire lankideari galdetu diot ea zerrekin lotzen nauen. Txuria, argitasuna transmitzen omen diot eta tigresa, behatzailea eta nortasun handikoa ikusten nauelako. Ala pues.

Niretzat berezia den abesti bat atxikitzen dut: Nina Simoneren "Ain´t got no, I got life¨ zehazki. 
Bizitza dugu. Gure askatasuna dugu.
Beraz, jarrai dezagun bizitza ospatzen!








iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina