2018/10/03

Nire aurkezpena

Hola!!
Nire izena Janire da eta 34 urte daukat.

Orain arte Bigarren Hezkuntzako irakasle gisa aritu naiz lanean. Aurten, baina, unibertsitatean arituko naiz. Probatu nahi dut, ia non gustorago 😊.

Hezkidetzaren gaia betidanik izan dut interesekoa. Hobe esanda, emakumeena eta feminismoarena, oro har.

Iaz, hezkidetza proeiktuaren arduraduna izan nintzen ikastetxean. Gustora egin nuen lan, ekimenak gauzatuz eta lanketa zabala eginez. Alabaina, tresna edo baliabide pertsonalak faltan nituela somatu nuen une batzuetan. Horregatik, ikastaro honen berri izan nuenean, segituan animatu nintzen!

Izugarri gustatzen zaizkit tximeletak!! Askotan margozten ditut!


Eta izugarri gustatzen zait Itoiz-en Ezekielen profezia kanta, zelako melodia ederra eta saxo soinu goxoa!




Kostata baina uste dut bloggean mezu eskegitzea lortuko dudala azkenean 😅

Besarkada bat eta animo besteoi!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina