Sistematikoki curriculuma eta baliabide didaktiko hezkidetzaileak erabiltzen balira guri lana erraztuko liguke. Modu hezkidetzaile batean jarduteko, gure denbora asko pasatzen dugu gauzak bilatzen eta aldatzen, honek lan handia ematen du eta horrela lan eta denbora hori beste gauza batzuetarako aprobetxatuko genuke. Gainera, honelako gaiak edo puntuak lantzean, inplizituki ikasiko genituzke ondo eta nahi gabe, hau da, esfortzu handirik egin gabe. Hau dena, positibotzat ikusten dut, baina horretarako denbora behar da eta denen arteko kolaborazio eta parte hartze egokia. Pauso txikiak ematen lortuko dugulakoan nago, beti aurrera egiten modu erregularrean.
Jendeartean hasieran kontzientziatzen saiatu
behar da eta gaia ezaguna egiten, jendeak ez duelako ezagutzen edo garrantzia
handirik ematen ez diolako. Kontzientziatzeko, lehen pausua, inkesta edo
konparaketa bat egitea izango zen, historian zehar ezagunak edo ospetsuak izan
diren emakume eta gizonezkoen artean. Konparaketa egin ondoren, horren
ondorioak ateratzea, eta amaitzeko, Mafaldaren "Las que faltaron"
abestia entzutea, emakume ospetsuak ezagutzeko.
Aurreko
ikasturteetako post batzuk irakurri ondoren, Arginek egindakoarekin geratzen
naiz. Bertan gure eredua aztertzen egiten dituen lau galderak oso onak eta
interesgarriak iruditzen zaizkidalako.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina