2019/01/23

BALIABIDEAK BILATU, PARTEKATU…


Aste honetako gaiak ikastetxeetan eragin handia du. Curriculuma legez hezkidetzailea izan daiteke, baina ditugun baliabide didaktikoak hezkidetzaileak ez badira ezin gara geldi geratu. Curriculum hezkidetzailea eraikitzeko pausu batzuk martxan jar ditzakegu:
  • Diagnosia egin: nolako jarduerak, edukiak, metodología eta materialak sustatzen ditugu?
  • Erabakiak hartu: oso baliagarria da ondorengo eskema. Hezkidetzaileak ez badira materialak aukera ezberdinak ditugu: salatu, moldatu, osatu, ordezkatu, sortu... Beraz, aktiboak izan behar gara eta ez konformatu.


Aurreko guztia aurrera eramateko formakuntza ezinbestekoa da. Espero dezagun Hezkidetza Plan Berriak formazioari bere garrantzia ematea.

2016ko post hau  aukeratu dut gaia ondo laburtzen duelako eta proposamen ugari egiten dituelako.2016/01/23

Aipatutako guztia kontuan izanik, hauek izango lirateke erronka nagusiak: 

  • Ikastetxeko estamentu guztiek oinarrizko formazioa jaso edo gutxienez irakasleek.
  • Curriculum hezkidetzaile egin, ikuspuntu androzentrikoa baztertzeko, diziplina bakoitzaren barne ikuspuntua landuz.
  •  Jarduera, eduki, metodologia zein materialen diagnosia sustatu eta hezkidetzailea ez dela ikusten bada, erabakiak hartu: moldatu, ordezkatu, baliabide berriak sortu, partekatu, saretu…



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina