2019/01/21

Partaidetza Parekidea, Helburua!!


Pasaden urteko post-a Artaldetik At-en ariketa aukeratu dut, 2018ko urtarrilaren 22an idatzitakoa da. Izenburua “Parte hartu, izateko parte”.


Post hau aukeratu dut, jorratzen dituen gaiak eta adibideak oso egokiak ikusten ditudalako.
Ainhoa Azurmendiren erreflexioaren inguruan (sagardotegien denboraldiaren ekitaldiaz) “Ez al dago gure inguruan ohore hori merezi duen emakumerik?” aipatu behar da justu aurten, EITB-ko kazetaria den Olatz Arrietak, denboraldiari hasiera eman dio Astigarragan eta “ hau da aurtengo sagardo berria” esaldia berak esango du.


Kattalin Minerren erreflexioa ere bikaina.
Beste gai bat ere mahai gainean jartzen du: euskal dantzak. Berak aipatzen du, bere inguru hurbilean, aldaketak ikusten ari dela. Egia da, azken aldian, askotan ikusi ditudala, telebistan, horren inguruko adibideak. Nire inguruan, ordea, ez dut aldaketarik ikusten; herriko dantza taldea oso “tradizionala”da, eta, dantzetatik aparte (Santa Ageda, herritik abestu…), askotan bananduta egiten dituzte, neska eta mutilek.

Nire inguru hurbilean behatutako aspektuen inguruan, Galdakao Boleibol Taldea klubaren inguruan hitz egin dut, bertan 25 urte eman baitditut. Hor eman den bilakaera oso nabarmena izan da, jokalari aldetik aspaldi gehiengoa emakumezkoa bada be, azken urteetan entrenatzaile zein gestio esparruan ere, nesken parte-hartzea biderkatu baita.


Eta hona hemen partaidetza parekidea sustatzeko asmoz, aurkitu dudan baliabide bat (erderaz dago).






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina