2020/10/13

Iepa!!!!!!!!

 

Azkenean... Lortuot!!!!!!
 

Egun on!

 

Aurretik komentatu banizuen ere, atzera aipatuko dut. Lehen hezkuntzako Gorputz hezkuntzako irakaslea naiz eta oso pozik nago lanpostu horretan, momentuz behintzat. Feedback handia ematen didate ikasleek. Haien joera naturalean, jolasean, hazten ikusten baititut.

Orain dela urte batzuk, adimen emozionalak konkistatu ninduen. Eta horri esker gaur egun aukeratu behar badut kolore bat, energia edo berotasuna ematen didan kolorea aukeratuko nuke. Horrek ez du esan nahi urdinaz edo grisaz jantziko ez naizenik hausnarketen ostean.

Askatasuna, autonomia eta koherentzia badira hiru kontzeptu behatzen ditudanak nire garapenean, baina nire bat-batekotasunak ez die ni momenturo laguntzen  uzten.

Nire premia handi bat ez bada bakarra teknologia berria da. Espero dut ikastaro honetan pausuz pausu oztopo teknologikoak gaintzea. 






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina